STJEL STILEN MED JUNKYARD #2

Reklame | Affiliate / Junkyard

Hei dere! Jeg hadde et lignende innlegg som dette for en gang siden, og da ble innlegget likt veldig godt og derfor tenkte jeg å lage enda et! Jeg syns selv at Junkyard kun blir bedre og bedre. De får flere typer stiler inn, og mye mer forskjellig som jeg elsker! De har både accessories, klær og sminke! De er heller ikke spesielt dyre, og til tider har jeg ganske gode rabattkoder ute å går som jeg ofte deler på min Instagram.

Antrekk 1: 

HERHERHER

Antrekk 2:

HERHERHERHERHER

Antrekk 3: 

HERHERHERHER

Synes dere det er morsomt med slike innlegg?

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg