STOR FORANDRING!

Hei dere! Snart begynner det en ny uke, og jeg begynner å kjenne på at jeg kjeder meg veldig mye ettersom jeg sitter hjemme hele dagen. Jeg skal nemlig begynne på et lite prosjekt ettersom jeg har ingen ting å gjøre for tiden. Jeg skal nemlig begynne å pusse opp rommet mitt litt fordi jeg er ganske lei av interiøret mitt ettersom det er lenge siden jeg har gjort noe. Jeg har også fått en helt annen stil enn hva jeg hadde før, og jeg skal lage en Youtube videoer om hele prosjektet som jeg gleder meg til. Det blir også et tidsfordriv ettersom vi skal holde oss mest mulig hjemme.

Jeg skal ikke røpe noe som helst om hva jeg skal gjøre, men jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli døds fint og jeg tror dere også kommer til å like det. Jeg har gjort lignende videoer som dette før når jeg malte den svarte veggen. Den falt veldig godt i smak så derfor tenkte jeg å gjøre dette denne gangen også. Jeg skal gå for et veldig enkelt og simpelt design denne gangen. Jeg har også fått solgt unna en del på TISE, og hvis dere ikke følger meg der burde dere gjøre det. Jeg heter @Theresesorenes der som alle andre steder, haha.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg