SYKT SPENNENDE!

God kveld dere <3 Hvordan går det med dere? Jeg har brukt dagen i dag på utrolig mye skole arbeid, og jeg har blitt ferdig med en god del! Det er så utrolig herlig å tenke på at jeg har “fri” i mange fag nå ettersom jeg er ferdig med flere store oppgaver, og jeg elsker å være foran! Da kan jeg få enda mer tid til jobb, jobb og jobb! Elsker å jobbe ræva av meg. I morgen kommer faktisk intervjuet mitt med Haugesunds avis ut, og jeg er sykt spent på å se det ute fordi jeg er faktisk ganske fornøyd med intervjuet. Det var sykt hyggelig å gjøre det intervjuet! Derfor hvis dere ønsker å lese det så sjekk ut nettavisen deres i morgen, og få det med der!

I kveld er planen å få ferdig ryddet rommet mitt slik at jeg kan få gjort ferdig den room makeover videoen som jeg begynte på for en ukes tid siden. Jeg gleder meg veldig mye til å vise dere resultatet, fordi det er en sykt stor forandring! Jeg tror dere vil like det veldig godt, og kanskje dere får noen tips. Jeg brukte ikke mange kronene heller. Jeg kan kanskje lage et innlegg på hva jeg kjøpte, og hvor mye det kostet. Hvis det er av interesse!

Blogges

1 kommentar
    1. Ja, er sykt deilig å tenke på at man har så masse fritid mens folk før og blir skikkelig alvorlige syke! 😀 Sykt herlig……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg