TANKER FØR LEGGETID

💭 Det har vært så utrolig digg med en uke fri fra skolen, for å samle meg sammen før det fullt kjør før sommerferie. Jeg gleder meg veldig mye til å bli ferdig med 1vgs, for husker dere på høsten hvor jeg var på nippet på å droppe ut fordi alt var så forferdelig.. Jeg er så stolt og glad for at jeg klarte å pushe meg gjennom året, og klarte å gjøre mitt beste samtidig bli med selv igjen. Jeg har virkelig savnet “gamle” Therese.

💭 Jeg har lyst å reise et skikkelig fint sted i sommer som er skikkelig Instagram-vennlig! Det er så gøy å ta skikkelig mange bilder, mens man er på ferie og jeg syns selv det er de bildene som alltid blir finest.

💭 Jeg har nettopp klikket hjem mange skjønnheter fra prettylittlething, som er min favoritt nettbutikk! Takk gud for at jeg har en store søster som bor i utlandet som jeg kan sende til slik at jeg ikke får tollvesenet på nakken. Jeg gleder meg så utrolig mye til jeg får klærne, og det er vel ikke bare jeg som trenger å fylle på sommergarderoben?

💭 I det siste har jeg hatt utrolig lyst å teste spraytan, men har null erfaring med dette. Hvis du har testet det ut, skrik ut! Hvor lenge holder det? Fader det like stygt som selvbruning? Det ser så fint ut på alle andre som tar det, og jeg er dritt lei av å smøre meg inn med selvbruning hver helg.

💭 Jeg gruer meg skikkelig til skolestart igjen, fordi døgnrytmen min er helt ute på kjøret.. Jeg kommer alltid helt ut av søvnrytmen min i ferier, og det er helt forferdelig når skolen begynner igjen..

Blogges

3 kommentarer
    1. Kan du begynne å legge linker til klærne dine? Hvorfor er du den eneste som ikke gjør det av alle bloggere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg