TO DO LIST; MANDAG

Hei dere! Nå er det endelig ny uke, og er klar for en ganske full uke med ulike gjøremål. Jeg har utrolig mye skole arbeid denne uken i både frisør fagene, og i fellesfagene mine. Akkurat nå sitter jeg på skolen, og egentlig bare venter på å få gå hjem ettersom jeg har mye å gjøre i dag. Jeg føler meg skikkelig produktiv i dag, og det er den beste følelsen jeg vet! Det er lenge siden jeg har vært produktiv, og det er på tide å bli det igjen. Nå jeg med det første er veldig produktiv så får jeg gjort veldig mye på en gang! Jeg tenkte hvertfall å dele min to do list i dag! Jeg synes selv at disse innlegge er morsomme å lese selv, og jeg har et supert tips til dere! Jeg bruker appen; To Do, og den er helt genial!

Processed with VSCO with m5 preset

♥ Telefonmøte kl 16.00

♥ Sende bilde av Tise ting

♥ Poste blogg innlegg

♥ Rydde rommet helt!

♥ Filme minst 2 videoer i dag

♥ Jobbe med YFF presentasjon

♥ Jobbe med Engelsk

♥ Jobbe med Norsk

♥ Helt til slutt me-time med en digg ansiktmaske, og serie! Jeg har begynt på serien El Chapo som er ganske lik Narchos som handler om Pablo Escobar

Hva skal dere i dag? Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg