UKEN SOM GIKK…

Ukens tanke.

Det er helt sykt hvordan lys, vær og omgivelsene rundt påvirker deg. Jeg har merket det så sykt for første gang nå i år, fordi det har aldri vært slik før. Jeg har hatt skikkelig “vinterdepresjon” i år, og den er så digg når det endelig blir varmt, lyst ute igjen! Jeg er så mye gladere, full av energi og det er den Therese alle elsker.

Ukens favorittplagg.

Min splitter nye slengbukse fra Wow i hvit. JA, jeg kjøper faktisk klær på wow som er en butikk for småjenter ville jeg sagt. Jeg er en veldig liten jente, og derfor kjøper jeg hovedsakelig buksene mine på butikker som er ment for jenter mellom 10-13 år. De boksene passer perfekt for mine korte bein.

Ukens serie.

Quicksand, broen og The act. Jeg klarer faktisk ikke bestemme meg, og jeg burde faktisk få diplom for hvor mange serier jeg klarer å få fullført på minimalt med tid! Bare spør de som kjenner meg best, de vet hvor mye tid jeg bruker å se på serie for det er så sykt at jeg klarer. Jeg sliter med å finne serier fortiden, men dere kom med mange bra forslag under en av videoene mine.

Ukens cravings.

REDBULL, say no more. Jeg er en sucker for red bull, og det er det beste som finnes. Jeg klarer meg faktisk ikke uten Redbull, og jeg drikker minst en til dagen. Sjeldent at jeg går en dag uten.. trist nok haha.

Ukens høydepunkt.

Det at jeg har klatret så høyt opp på blogg topplisten i Norge, fordi det er en så motivasjonsbombe og gir meg så mye glede til å blogge. Dere aner ikke! Jeg har settet av hele helgen til å bare blogge, og redigere og det har vært en stund siden sist. Jeg har slitt med motivasjonen som jeg har nevnt før, og dette har gitt meg et skikkelig kick i rompen.

Ukens irritasjon.

Mennesker som ikke slepper meg frem i køen når jeg KUN skal ha EN Redbull, og de har en stappet handlekurv full. Altså, er du så trangsynt eller kan du ikke være så snill å la et menneske slippe å vente 15 minutter fordi du skal betale for den fulle handlekurven din som nesten renner over.. Jeg blir så forbanna, er det kun meg? haha.

Ukens ønskeliste.

Jeg har sett etter en leopard pysjamas, men i satin stoff. Jeg har allerede en leopard pysjamas, men jeg vil ha en i silkestoff og en som har shorts istedenfor bukse. Jeg syns at det er litt mer “sexy”, ahaha.

Ukens sang.

Jeg har seriøst hørt på “homecoming” albumet til Beyonce i hele helgen, no joke. Jeg elsker Beyonce så utrolig mye etter å ha sett filmen hennes på Netflix.

Ukens matrett.

TACO! Jeg har blitt en skikkelig taco jente den siste måneden, og jeg lager meg taco hele tiden. Tuller ikke. Det er jo så digg!

Ukens favorittbilde.

Hvordan var sist uke for deg?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg