UKEN SOM GIKK..

Akkurat nå sitter jeg i senga til kjæresten min og blogger samtidig som jeg ser åndenes makt på Dplay. Han sover så da får jeg endelig gjort noe fornuftig å skrive blogginnlegg, haha ♥

Ukens opptur er definitivt at det ble ferie på fredag som var! Utrolig herlig å ha litt over en uke med fri.

Ukens nedtur er at det begynner å bli så ekstremt kaldt ute! Selvom jeg faktisk er ganske glad i høsten, fordi det kommer så mange fine trender i moteverden. Det som er en stor nedtur er at sesongen på MC begynner å bli slutt, og da må jeg begynne å ta buss snart. Jeg må virkelig pakke meg inn for å kjøre fortiden…

Ukens tanke kom når jeg satt på bussen hjem fra Jan Daniel på lørdag, og vi kjærte innom et busstopp også kom den et barn som ikke var mer en 8år kanskje som satt i rullestol. Han så “frisk” ut, og tenkte meg nok at han var lam i beina eller noe lignende. Poenget mitt er at det er så utrolig trist at små barn må ha en slik fremtid på en måte, og at de ikke kan springe å leke. Jeg kjente virkelig et stikk i hjerte, selvom han så veldig glad og søt ut!

Ukens irritasjon er at jeg ikke har Dplay!!! Jeg har ikke orket å skaffe meg et abonnement, fordi det blir dyrt i lengden og jeg overlever litt reklamer. Jeg vurderer sterkt å skaffe meg det.. fordi alle mine favoritt programmer er på Dplay.

Ukens cravings er sjokolade.. Jeg tror jeg fikk mensen forrige uke, selvom jeg ikke blør så får jeg fortsatt vondt i ryggen og cravings.

Ukens avgjørelse er å få gang på bloggen igjen ettersom jeg har god tid til å planlegge nå.

Ukens låt – er en gammel sang som heter Can´t love nobody.

Ukens melding er..

HAHA, for det første de øverste meldingene er bare hysterisk morsomme. Uansett, poenget mitt er at hver gang jeg skriver noe på chat til noen så sender jeg alltid “Messenger”, “snap” på meldingen til den personen jeg skal få tak selvom de svarer innen 3 sekunder. Det er kun en uvane haha.

Ukens private bilder er..

haha oh no…

ikke alltid glans bilder…og ikke alltid de går som planlagt.

Kjæresten som hjelper meg med NA-KD Haul på instastory…

Innlevering på den nyeste klippen vi gjorde på skolen. Det gikk faktisk overraskende bra!!

Hvordan var forrige uke for deg?

Blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg