UKEN SOM GIKK..

Reklame |

Akkurat nå – Jeg sitter stuck i senga å ser på Temptation Island! Det er mitt nye favoritt program som jeg er helt oppslukt i, og anbefaler alle til å sjekke det ut.

Ukens tanke – Jeg har tenkt skikkelig mye over hvor viktig det er å sette pris på de små øyeblikkene som er så viktig og ta vare på. Hvis du faktisk tar deg tid å tenker over det så gjør det deg så mye mer positivt, og lover deg at det får deg til å endre tanke gangen din.

Ukens tips – Sjekk ut Temptation Island på tv2sumo! Herregud for et spennende program, og hvis jeg ikke tar feil så er dette det samme type programmet som kommer til Norge som skal hete singel town. Jeg glede meg så utrolig mye til Singel town kommer på tv, for herregud det kommer til å bli dramaaaa.

Ukens favoritt plagg 

Denne toppen fra Pretty little thing, og buksen er fra Junkyard.

Ukens craving – Cæsarsalat! I dont know why, men det har vært en sykt stor craving!!

Ukens høydepunkt – Møte så mange nye folk i familien til Jan Daniel! Det har absolutt vært høydepunktet mitt denne uka.

Ukens ønkseliste 

Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot

Ukens matrett – Kyllingsandwich! Elsk! dette er nok min favoritt matrett uten tvil.

Ukens irritasjon – Jeg var i Lyngdal denne uka, og vi hadde leid en leilighet på en campingplass. Leiligheten i seg selv var fin og stor, men toalettet var et tåpelig plassert! Det irriterte meg så mye, fordi det var jo null privatliv på do. Toalettet var plassert midt i stuen, og det er et sted hvor alle oppholder seg til en hver tid. Herregud så irriterende egentlig.

Ukens favoritt bilde 

Elsker dette bilde av meg og Jan Daniel. its so cute 🤍

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg