UKEN SOM GIKK..

Uken tanke.

Tankene mine har vært litt overalt, men hovedsakelig om hvordan jeg skulle bruke vinterferien min. Jeg fant fort ut at jeg trengte å slappe av, og bare nyte ferien min når jeg endelig har ferie. Samtidig som jeg ikke kan slappe helt av, fordi når jeg har ferie så har jeg mye jobb foran meg med både blogg, YouTube og Instagram. Det er onsdag, og jeg er fortsatt stresset! Jeg har ikke fått filmet det jeg trenger før skolestart. Det er hovedsakelig fordi ikke har settet av tid enda, men jeg er fast bestemt på at det skal jeg få tid til!

Uken favorittplagg.

Min nye genser fra Missguided x Playboy kolleksjonen! Det var først og fremst Nathalie som viste meg denne genseren, siden hun vill bestille den. Jeg bare måtte bestille den selv, for wooow den er så kul og digg. Elsker den! Du finner den HER.

Ukens serie.

Jeg ble akkurat ferdig med å se Chicago Med denne uken, og jeg anbefaler dere alle å se den serien! Samtidig som dere burde sjekke ut Chicago Fire, og Chicago P.D. Disse serien er bare elsket av meg!

Ukens cravings. 

SJOKOLADE! Omg, som jeg har cravet sjokolade hele tiden! Det har vært nonstop hele uken som var. Jeg har en liten tanke om at jeg hadde mensen, men siden jeg har spiral så blør jeg ikke og vet derfor aldri når jeg har mensen. Til de som ikke vet hva spiral er så er det prevensjonsmiddelet jeg bruker.

Ukens høydepunkt.

Fikse håret hos Hendrix! Uten tvil. Jeg har ventet så lenge med å fikse håret, fordi jeg visste at det skulle en del bleking til og håret mitt var allerede en del skadet fra sist gang og derfor måtte jeg vente en stund med å farge det igjen. Herregud så deilig det var!

Ukens irritasjon.

Random folk, haha. Det er bare noen mennesker som irriterer meg grønt, uten grunn.

Ukens ønskeliste

Balenciaga triple S, meeen de er allerede bestilt! Kan vel ikke si de er så mye lenger på ønske listen?

Ukens sang.

Ruleta-INNA, Erik

Ukens matrett.

Kyllingssuppen som mamma pleier å lage! Den er så god! Jeg og store søsteren min Karoline har vært alene hjemme den siste uken, fordi mamma og pappa har vært i USA.

Ukens favorittbilde.

Hvordan var sist uke for deg?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg