UKENS SPØRSMÅL│ Clickbait, sex, fosterfamilie..

Hva tenker du om clickbait, fordi har sett du bruker det?

For å si en ting, har dere sjekket avisene? hahaha. Jeg så storyen til Joakim Kleven angående clickbait, og han er absolutt inne på noe. Det er jo tross alt jobben til bloggere, og andre på medier fordi vi skal skape oppmerksomhet og underholdning og da er det som funker å skape interesse. Jeg syns absolutt det greit til en viss grad, så lenge vi ikke tar helt av.

Angrer du på noen du har hatt sex med?

Nei, jeg gjør egentlig ikke det på grunn av jeg ikke orker å bruke tid på å angre på ting. Jeg har så klart noen jeg kunne unngått, meeen det er ikke noe som gjør at jeg kan endre på det.

Du har nevnt tidligere at familien din er en fosterfamilie, men du snakker aldri om det.. Hvorfor ikke?

Jeg poster generelt ikke mye så mye av familien min, fordi mine sosiale medier handler hovedsakelig om meg. De har heller ikke bedt om å få slengt hele privatlivet sitt ut på nettet, derfor føler jeg ikke for å dele så mye av de. Ja, vi er fosterfamilie, men det er heller ikke noe jeg ønsker å lage et oppstyr rundt for man må respektere andre, siden det hovedsakelig ikke angår meg.

Tar du til deg hatet du får?

Nei, men det er jo til tider hvor det er ekstra tungt å få slengt mye dritt og fordommer om deg uten at de faktisk kjenner det. Ved å være en offentlig person har jo alt å alle en mening om deg, flere rykter og dømmer deg fort. Uansett, jeg er veldig flink til å ikke bry meg og heller lage en joke ut av det. 

Hva syns du om Sophie Elise saken med Kristin Gjelsvik?

Helt ærlig ønsker jeg ikke å velge noen sider, fordi jeg er enig med begge. Det er ikke nødvendig å poste hver å en «operasjon» man gjør ved utssende, meen samtidig skjønner jeg hvorfor enkelte gjør det også. Folk skal få gjøre som man vil, utenatt noen bryr seg. Vi alle skal bry oss så fælt av hva alle gjør. Jeg er også enig i det Kristin sier i flere av uttalelsene sine, men jeg synes ikke noe om å gå til personangrep på noen i en video offentlig utenatt de vet om det selv.

Er du veldig opptatt av hvordan du ser ut?

Ja, det vil jeg nok si. Men ikke hvis jeg vet at jeg skal være med personer som jeg er komfortabel rundt, og «vet» at jeg kan se bedre ut om jeg kan si det. Hahaha. Men selvfølgelig jeg ønsker jo alltid å vise meg fra min beste side.

Hvordan har du det nå? Ettersom du har snakket om at du har slitt en del..

Jeg har det utrolig bra nå! Faktisk utrolig bra, og det er så deilig å ikke bekymre seg hele tiden. Jeg hadde en litt turbulent tid, men føler det er over nå.

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg