UKENS SPØRSMÅL – Svarer på alt mulig..

Hvilke dager kommer det videoer opp?

Jeg har ingen spesielle dager det skal kommer opp videoer, fordi jeg ønsker ikke å ha en forventning til når det kommer opp videoer. Derfor poster jeg når det passer for meg, og når jeg har innhold til å poste. Det skal hvertfall komme 1-2 videoer i uken.

Har du noen tatoveringer?

Ja, haha. Jeg har en rett under bryste, og det en liten rose. Det er en ganske liten tatovering som jeg tok i 1 vgs på høsten hos en privat.

hvilken bh størrelse har du?

Hvorfor spør folk om dette? haha. Jeg syns det er litt privat, og intimt og er ikke noe jeg tenker å skrive på nettet.

Hvilken vinterjakke skal du kjøpe?

Jeg valgte å selge mine Canada Goose som jeg hadde sist sesong, og har i år valgt å kjøpe meg en fra Bubblerooom for 2.000 kroner bare. Det er ikke en jakke som alle har, og den er veldig feminin i forhold til hva parkaser er. Det syns jeg iallfall.

Får du ikke kritikk på lettkledde bilder?

Nei, egentlig ikke. Så klart er det noen mennesker som påstår at jeg bidrar til kroppspress og hele den debatten der, men det får være deres synspunkt. Jeg liker å dele slike bilder, og syns ikke det skal være noe skam i det. Hvis noen mener det ikke er greit å poste slike bilder, tenker jeg at de ikke burde følge mine profiler.

Hvilken fondation bruker du?

Jeg bruker en fra Makeup Revolution, og det er den som ligner veldig på Tarte sin. Jeg tenker å kjøpe meg den fra Marc Jacobs, men jeg haster ikke med kjøpet.

Hva lurer dere på til neste gang?

Blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg