UKENS SPØRSMÅL │Kjæreste, russetiden, personlig++

Trener du mye?

Nei, overhodet ikke. Jeg trente utrolig mye før, men jeg sluttet med det på grunn av jeg startet på isotretinoin som gjorde til at jeg fikk veldig vondt i ryggen som igjen gjorde at jeg sluttet med all trening. Jeg var nemlig veldig aktiv på treningssenter, men det gikk ikke på grunn av de medisinene. Det er vel omtrent et år siden jeg stoppet på disse, og har heller ikke startet å trent siden og trives med det! Bryr meg verken om trening eller om et sunt kosthold om jeg skal være helt ærlig.

Hvordan går det?

Det går egentlig veldig bra med meg fortiden! Takk som spør. Jeg tror faktisk jeg er på mitt beste akkurat nå, altså angående humøret/energi/motivasjon osv. Jeg er virkelig på topp fortiden! Merker dere det?

Jeg smører ansiktet hele tiden med fuktighetskrem, men nesen min er alltid så tørr og sminken min setter seg ikke! Har du tips?

Da vil jeg anbefale deg å bytte til en annen fuktighetskrem, og husk det nytter ikke bare å bruke fuktighetskrem fordi hvis du er mye tørr er det død hud som ligger på fks. nesen din. Jeg vil anbefale den en bra skrub fra The Body Shop, og en fuktighetskrem fra fks. Origin (selges på kicks) eller effaclair (som selges på apoteket). Jeg slet med å få sminken til å sette seg på nesen en gang, og da brukte jeg øyenskyggeprimer til å prime nesen med. Bra tips!

Kan du lage en basic sminkevideo, en look som man gjerne kan bruke på skole/jobb osv?

Jeg kan absolutt få prøvd på det! Jeg har en del sminkevideoer på kanalen min, og du må gjerne sjekke ut hvilket utvalg jeg har HER.

Føler du at du kan ha noe som helst “krav” til en gutt?

Overhodet ikke. Jeg tenker hvis har behov for å ha noe krav til gutten jeg er sammen, liker jeg egentlig han jeg er med da? Jeg skal ikke ha noe behov for å endre han på noe som helst måte, og han skal ikke føle at han må “leve” opp til kravene mine heller.  Hvis et forhold er slik, tenker jeg det er bedre å gjøre det slutt.

Skal du være russ, og isåfall har du planer om å ha buss?

Ja, jeg har planer om å være russ i tredje klasse. Jeg har ønsker om å ha buss, for hvem har vel ikke det? haha. Jeg tenker det kommer helt an på hvem jeg henger med, budsjett og hva de andre ønsker. Jeg gleder meg hvertfall veldig mye til russetiden!

Jeg syns det er lite press på å ha sex tidlig og drikke, hva syns du?

Nå jeg gikk på ungdomsskolen, og for så vidt nå også følte jeg aldri på noe som slags press angående dette. Jeg har alltid visst hva jeg har ønsket, og aldri gjort noe fordi alle andre gjør det og jeg har alltid vært veldig slik at jeg hører kun på meg selv uansett. Jeg skjønner samtidig veldig godt hvorfor enkelte føler på et press angående sex og drikking. Det er veldig trist, for det burde absolutt ikke ha vært slik!

Hvorfor deler du så mye personlig?

Jeg fikk et spørsmål angående dette på grunn av jeg sa i videoen med Angie at jeg hadde hatt trekant. Poenget med den videoen var å bare si en setning, og det må for så vidt ikke være sant. Dere må ikke ta alt så seriøst av det vi sier i slike humor videoer. Men uansett, jeg deler veldig mye personlig hvertfall her på bloggen. Det er nok fordi jeg er veldig glad i å vise den ekte meg, og ikke legge noe filter på noe. Andre kan også lære veldig mye om mine erfaringer og feil. Jeg elsker å kunne dele, og faktisk bruke stemmen min til noe bra.

Hva skal du i sommer?

Jeg aner faktisk ikke. Jeg har ikke lagd noen planer helt enda, men finner nok på noe.

Vil du være med på PH?

Det er ikke noe jeg tenker på, men jeg hadde ikke hatt noe i mot å vært med. Hotellet er jo så pent, og du får en gratis ferie og muligheten til å vinne penger! Hvem sier nei til det! hahah.

Hvor lenge har du og han du er sammen med kjent hverandre/holdt på?

Vi har kjent hverandre i litt over 4 mnd ♥

Syns du bloggere får mye kritikk?

Ja, til tider føler jeg kanskje at bloggere får en del kritikk. Jeg tenker før alle skal begynne å si hva vi bloggere gjør, sjekk ut hva nettavisene gjør. De er faktisk enda verre enn oss bloggere, syns jeg.

Kan du ha med typen med på en video en gang?

Det er vel opp til han, haha.

Hva lurer du på til neste gang? Still akkurat hva du ønsker i kommentarfeltet under.

Blogges

2 kommentarer
    1. Har du noen gang vist typen din på noen sosiale medier? Har ikke fått det med meg og ville gjerne likt å se han!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg