UKENS SPØRSMÅL │Sex, kjæreste, selvtillit

Hva pleier du å gjøre etter skolen, sånn på kvelden?

Det kommer helt an på om jeg har planer eller ikke. Jeg pleier ikke å ha så mye planer i hverdagen som regel med mindre jeg skal til Jan Daniel eller til en venninne. Som oftest pleier jeg å bare slappe av hjemme, og prøve å gjøre unna en del jobb for helgen. Når jeg sier jobb mener jeg sosiale medier, og mails. Jeg har ofte fullt kjør i helgene, og da må jeg være flink å gjøre det jeg egentlig skal i helgen i uke dagene. Det pleier som oftest å gå bra.

Hvor tar du vippe extensions? Og hvilken type tar du?

Jeg tar vipper hos Queen Lashes i skåredalen, og jeg tar 3D method med 11-15mm lengde.

Hva er det beste med å ha kjæreste?

Tryggheten, kosen og det å ha alltid ha noen der tror jeg haha.

Når mistet du jomfrudommen?

Hvis jeg husker riktig var jeg 15 år. Kunne godt ha ventet litt, mener jeg nå.

Er dere fortsatt fosterfamilie?

Ja, det er vi og vi kommer nok til å være det til den dagen vi flytter ut for oss selv.

Er du kristen?

Jeg er døpt i kirken, konfirmert, men igjen jeg tror ikke spesielt på gud. Jeg har nok konfirmert meg kirkelig fordi det har vært en tradisjon, og jeg brydde meg ikke noe særlig. Jeg har også lyst å gifte meg i en kirke, såå er litt glad for det.

Tips til å få bedre selvtillit?

Først og fremst vær din bestevenn. Vær den beste versjonen av deg selv, og vær fornøyd med det og ikke tenk på hva som kunne vært bedre. Istedenfor ha tankene på det som er bra med deg, og ikke negativt samtidig gjør ting som får deg til å føle deg bra og gir det mestringsfølelse. Husk alle har dårlige dager hvor de ikke føler seg døds freshe, og det har jeg også!

Føler du at folk i nærmiljøet dømmer deg, fordi du holder på med yt og blogg osv?

Nei, fordi alle er på en måte vant med det. Jeg har alltid vært bloggeren,

her. Jeg har drevet med dette så pass lenge om gjør at alle er vant med det, og det er ikke rart når jeg har drevet på med sosiale medier siden jeg var rundt 9-10 år.

Jeg syns det er veldig synd at enkelte blir dømt, fordi de starter med sosiale medier. Det er jo døds modig, og ikke minst kult at de tørr! Jeg tenker at de som dømmer noen for det er kun sjalu, fordi at den som starter tørr å skille seg ut. Jeg tenker mind your own business, og kjør digg eget løp og gjør det som gjør deg glad!

Hva er ynglings butikken din?

Hmmm.. Pretty little thing torr jeg.

Favoritt sexstilling?

Hahahah, hvorfor i alle dager lurer noen på dette? Er det virkelig så interessant med alt som handler om sex? haha. Uansett, jeg tror nok det er doggy eller vanlig misjonær.

Når tenker du å flytte ut?

Jeg har lyst å bo hjemme så lenge som mulig, fordi jeg vil spare mest mulig penger før jeg kjøper meg leilighet. Samtidig som jeg vil flytte ut fortest mulig, men vi får se.

Har du silikon?

Nei, jeg er fortsatt kun 17 år og nesten ingen vil operere på en 17 åring.

Hva lurer du på til neste ukens spørsmål? Still i kommentarfeltet!

Blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg