UKENS SPØRSMÅL

Trener du, og isåfall hvilke type øvelser gjør du?

Nei, jeg trener absolutt ingen ting for tiden. Jeg har smålig begynt å jogge, og gjøre et par styrke øvelser, men det er kun en sjelden gang. Jeg var flink i en uke, men da ble jeg så gangsperr at jeg måtte stoppe haha! Jeg klarte ikke mer.

Har du et spesielt type kosthold?

Jeg spiser akkurat det jeg føler for når jeg vil.

Hva syns du om at typen din røyker?

Han røyker kun når han er på fest, og kunne ikke brydd meg mindre. Han bestemmer helt selv hva han vil, og jeg skal ikke bestemme for han. Det er kun hans valg, og ingen andre sitt haha. Jeg hadde ikke likt han mindre om han gjorde det heller.

Hvor mye veier du?

Det kommer jeg overhode ikke til å fortelle. Jeg føler det er totalt urelevant å dele på sosiale medier, og syns ikke det er sunt å dele. Da føler jeg at jeg gir en slags “oppskrift” på hvordan “man skal se ut”.

Hvor ser du deg om 5 år?

Jeg håper på at jeg har flyttet ut sammen med kjæresten min, har egen hund og en jobb som jeg kan leve av. Fem år er ikke så lenge derfor vil jeg ikke ha så mange mål haha. Det er skremmende hvor fort årene går.

Er du en selvopptatt person?

Nei, egentlig ikke. Jeg kan være litt cocky i av og til når jeg kommer med noen jokes. Jeg mener det ikke seriøst hvertfall!

Hvordan er det å kjæreste?

Jeg har alltid tenkt at jeg er en “singel person”, men etter jeg har vært i forhold veldig lenge så mener jeg totalt motsatt. Det er veldig godt å alltid ha en bedre halv del der som jeg kan være med, og si alt til. Han betyr veldig mye for meg, og har det alltid gøy med han! Kunne ikke sett meg for meg uten han nå.

Fester du mye?

Nei, det vil jeg ikke si. Jeg føler at jeg har roet meg litt etter forholdet, men samtidig er jeg ute en del. Det er godt at vi har et så sunt forhold at han kan gå ut med sine kompiser, og jeg med mine venninner.

Er du i fosterhjem? Er du adoptert? 

Nei, familien min er et fosterhjem for en jente.

Hvor mange har du hatt sex med?

Det er min egen business, og ikke noe jeg føler for å dele med hele verden.

Hva lurer du på til neste gang?

Blogges

5 kommentarer
    1. Hva synes Jan Daniel om at du blogger og holder på med YouTube? (F.eks at han synes det er koselig eller rart)

    2. Blir det ikke litt rart at du holder tilbake vekta di, men sier at du kan spise hva som helst du vil når du føler for det, vi ser jo at du ikke legger på deg. Det gjør jo at folk som må være på diet og trene mye føler seg dritt sellom at de gjør mer en deg for og være sunne. Det kommer til å ta deg igjen om du ikke forandrer livsstil etter det jeg har lest her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg