UKENS…

AKKURAT NÅ: Akkurat nå sitter jeg i sengen min å ser på Farmen kjendis, og det er faktisk øyeblikk finale uke! Jeg er sykt nysgjerrig på hvem som vinner. Jeg har alltid ikke hatt noe sansen for farmen, men etter denne sesongen av kjendis farmen har jeg faktisk begynt å like det. Jeg tror det har noe med personene som er med.

UKENS TANKE: Jeg tror ikke jeg er den eneste som tenker veldig mye på viruset, og er redd for at det skal ramme noen som jeg er glad i. Det er faktisk sykt skummelt!

UKENS OPPTUR: Jeg hadde et intervju for ikke lenge siden, og det kom ut nå på lørdag! Dere kan lese det HER. Jeg gjorde forrige uke et intervju sammen med Haugesunds avis.

UKENS CRAVING: Sjokolade!! Jeg har spist ekstremt mye sjokolade denne uken, og jeg har ikke mensen en gang.

UKENS AVGJØRELSE: Jeg må endre litt på hvordan jeg gjør sosiale medier videre for hensyn til andre, og ja det blir kanskje “vanskelig”. Det er bare noe jeg må gjøre, og jeg tror helt ærlig ikke noen kommer til å legge spesielt merke til det heller.

UKENS INNKJØP: Jeg har brukt helt sykt mye penger på Pretty little thing, også har jeg kjøpt med vippebøy sett ettersom jeg skal begynne med vippebøy tenkte jeg. Hvis det er noe jeg blir god i så skal jeg begynne å gjøre det på andre for en liten sum. Jeg må bare få teste det ut på meg selv, og noen venninner/familie først.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Russen under alt dette med viruset. Jeg syns det er helt sykt respektløst at de oppfører seg som om det ikke er noe alvorlig, og at de syke skal bli hjemme. Samtidig at de totalt driter i at dette rammer mange. Hvis de kun holder seg inne istedenfor å rulle så får de kanskje en russetid. Vil du heller at mennesker skal dø for at du skal fuckings feste? Gud. Hvor er menneskeheten?

UKENS ANNTREKK: 

Lue: HER / Bukse; Bikbok / Veske: Celine Paris / Topp: Bikbok / Smykke: Gina Tricot

UKENS YOUTUBE OPPDATERING:

Hvordan har uken deres vært?

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg