UPDATE; CHILI FORTE

Reklame | Chili Forte

Hei fininger! Husker dere at jeg tidligere har delt mine erfaringer med Chili Forte, og at det er et av kosttilskuddene jeg tar daglig! Du lurer kanskje på hva Chili Forte er? Chili Forte er da et kosttilskudd som er hovedsakelig for å bidra til normalt blodsukker, normal omsetning av fett, normal omsetning av karbohydrater og ingredienser med dokumentert virkning. Hensikten med dette produkter er enkelt forklart er hensikten med produktet å hjelpe deg som ønsker å gå ned i vekt enten du trener aktivt eller ikke.

Perfekt ikke sant? Jeg har brukt dette produktet siden Mars nå som vil si at jeg snart har brukt dette produktet i snart 3 måneder. Det som jeg har merket en stor virkning på er energinivået mitt er mye høyere enn tidligere, og det er perfekt til trening! Chili Forte får meg til å orke mer trening, gi litt ekstra innsats og komme meg over små kneiker. Forbrenningen min er høyere nå enn hva den tidligere i vinter.

Sist gang jeg nevnte Chili Forte, sa jeg at jeg ikke trente. Jeg har altså klart å få ræva i gang. Jeg har begynt å komme meg ut dørene til å jogge, og klare litt styrke her og der. Det er mest på grunn av Chili Forte, uten tvil! Jeg ønsker et fullt resultat, og samtidig være litt aktiv. Hvis dere ønsker senere kan jeg vise dere hva jeg gjør når jeg gjør ukas trening rutine, men jeg bare nevner det at jeg ikke er noe proff! haha.

Jeg tar fortsatt like stor dose som tidligere altså 2 tabletter daglig. Jeg tar først en med frokost, og en på ettermiddagen rundt når jeg spiser middag. Til dere som er aktive eller ikke som ønsker en høyere forbrenning, mindre søtsug eller mer overskudd av energi vil jeg absolutt anbefale dette produktet til!

HER, kan du også bestille Chili Forte! 249.- (ordinær pris 498.-)

Blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg