UPOPULÆRE MENINGER; DETTE VIL JEG GJØRE ETTER CORONA

Hei dere <3 Det er utrolig kjipt at Corona er nå, for det er så mye jeg ønsker å gjøre. Men, siden det er så mange mennesker som blir rammet av dette viruset så er det mye jeg må styre unna for å ha respekt for de menneskene som er i risko gruppen som er utrolig viktig! Samtidig som jeg drømmer om hva jeg skal gjøre når hele denne pandemien er over! Det gledes!

– Sette meg på et fly til en varmere destinasjon! Jeg hadde flere planer om ulike reiser denne sommeren ettersom jeg har blitt 18 nå, og faktisk kan reise uten en verge. hahahaha. Jeg vil til et sted hvor jeg kan få brunfarge!

– Ta restylane, oh yes. Det er ganske tabu å skrive i bloggverden nå, og skjønner hvorfor! Men, jeg skal øyeblikk ta litt restylane og det skal jeg heller ikke lyve om. Jeg synes ikke det er noe bedre å lyve om det, men vil heller ikke oppfordre til det.

– Helt ærlig så føler jeg litt at corona typ er over? Selvom, det ikke er over men for tiden hører jeg ikke så mye om det. Kanskje jeg har skjermet meg litt for det eller det bare lite snakk om det for tiden? I don´t know.

– Jeg gleder meg helt utrolig til å gjøre hva enn jeg vil utenat jeg må ta forhåndsregler! Dette tror jeg også mange andre gleder seg til.

– Feste!! Jeg gleder meg til å begynne feste skikkelig igjen! Herregud jeg savner en skikkelig fest altså.

– Jeg syns det er litt morsomt over hvordan mange influensere prøver å være skikkelig på med peike fingeren selvom det er mange av dem som bryter mange av reglene selv. Jeg har selvfølgelig gjort mine feil selvom jeg ikke har blitt tatt på noe, men jeg er ikke perfekt hele tiden jeg heller. Jeg syns det blir litt for dumt! Vi prøver alltid å vise oss fra vår beste side.

Det er sikkert mye mer som irriterer meg, og ting som jeg ønsker å gjøre etter corona, men dette var det som jeg kom på i slengen! Gjerne fortell meg hva det du skal gjøre asap etter corona!

Blogges

3 kommentarer
    1. I’m impressed, I have to admit. Rarely do I come
      across a blog that’s equally educative and amusing, and let me tell you, you’ve hit the nail on the head.

      The issue is something which too few folks are speaking intelligently about.
      I am very happy I stumbled across this in my hunt for something regarding this.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg