VI ER IKKE VENNER LENGRE

HVA SKJEDDE MED OSS?

Det er utrolig mange som lurer på hva som skjer mellom meg og Ida, fordi vi nesten ikke henger sammen lengre. Ida har gjennom alle år vært min soulmate, og vært der for meg gjennom tykt og tynt. Vi har alltid gjort alt sammen, og nesten ikke skillet lag uansett hva. Hvordan kan jeg beskrive min bedre halvdel? Det føles som å skryte meg selv opp i skyene altså sin egen bedre side. Som om jeg fyrer løs en rakett om hvor fantasisk jeg selv er. For Ida er min bedre side. Hun er real, sterk, god og tolmodig. Hun har alltid vært der for meg, og håper hun alltid kommer til å være med min side.

Vi er altså fortsatt venner den dag i dag, og jeg er ganske lei av å få spørsmål som “er dere ikke venner lengre? for dere er nesten ikke sammen lengre” eller “hva skjedde med deg og ida, dere er jo ikke sammen lengre”. Det er så forbanna irriterende, for må det ha skjedd noe? Jag skjønner jo hvorfor folk spør, men det er litt slitsomt i lengden når alle skal forundre og spekulere om hva som har skjedd. Jeg skal nå fortelle dere sannheten. Det har altså ikke skjedd noe som helst mellom meg og Ida.

Vi er fortsatt bestevenner den dag i dag, og kommer til å være det til vi sitter på gamlehjem sammen. Vi har vært sammen siden dagen jeg ble født, og skal være sammen til vår siste dag. Hun betyr alt for meg, uansett om vi omgås sammen eller ikke. Den jenta er det mest fantastiske menneske jeg vet om, og det finnes ingen ting vondt i hun. Det er mange grunner til hvorfor jeg og Ida ikke omgås så ofte lengre, selvom det tar meg 5 minutter å gå til huset hennes.

Det hele startet med at hun begynte på ungdomsskolen før meg, på grunn av det er to års aldersforskjell mellom oss. Vi fikk forskjellige venner, som vi tidligere ikke hadde hatt fordi det var alltid oss to. Som det fortsatt er i dag, men ikke på samme måte. Vi har begge blitt eldre og gjør litt forskjellige ting. Hun går i dag på siste året på Vidergående, og jeg første året. Vi er fortsatt sammen innimellom hvor vi gir hverandre en liten update, og hun vil alltid være den jeg sender melding til først om det skjer noe. Hun er alltid den jeg spør om råd fra, og får hjelp til å rette innleggene mine fks. Ida er best ♥

Det er nesten enda bedre å se henne igjen når vi ikke er så mye sammen lengre, fordi vi har mye mer å snakke om og vi gjør gjerne noe litt mer ekstra enn å ligge i senga å se serie. Jeg elsker deg Ida, og du kommer alltid være min bestevenn <3

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg