WANTIES .. DØR FOR DETTE!

Reklame | NA-KD / LYKO

Hei dere! Jeg tenkte å dele noen favoritter/ønsker nå for tiden siden så mange lurer på hvilke klær/sminke jeg bruker. Trykk på bildene hvis du er interessert i noen av plaggene! Jeg har blitt helt forelsket i NA-KD i det siste, og gleder meg til å vise dere mange favoritter. De følger med på trender, og har alltid det som er hottest for tiden! De har også veldig mye Basic som er fint, og det elsker jeg!

Visste dere at Milani er et av mine favoritt sminke merker? Det som er så bra et ar dette merket er drugstore som vil si at det er et billig merke, og det er blitt ganske lett å få tak i Milani i Norge som dere for eksempel kan få tak i på Lyko sin nettside. Dere kan klikke på bildet av produktet hvis noen av disse er interessante eller dere vil inn på Lyko.

Liker dere at jeg deler mine favoritter eller ønsker nå for tiden?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg