WANTIES .. forelsket

Reklame |

I WANT THIS ….

Rut&Circle//Linn Ahlborg x NA-KD//Corlin Eyewear//NA-KD//NA-KD Lingerie//Julia Wieniawa x NA-KD

Dr Denim//NA-KD//NA-KD Swimwear//NA-KD Classic//NA-KD//NA-KD Lingerie

Har du ikke bare lyst å legge alt sammen i handlekurven din med en gang!!?? Jeg er så forelsket i NA-KD, og det sier jeg på gang på gang. De har så utrolig mye fint, og jeg finner alltid noe som faller i smak hos de. Jeg fant nettopp ut at de har ekstremt fint undertøy og bikinier!! Jeg skal absolutt shoppes her i sommer. Det gledes!

Liker du at jeg deler mine wanties?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg